Dieta biegacza: dip z fasoli i rukoli

Od lipca zmieniliśmy nasz jadłospis o 180 stopni. O tym będzie później, po maratonie. A teraz wrzucam szybko kolejny hit z serii „dieta biegacza” – dip do warzyw. To jedyna forma podania Poli rukoli. Wymiennie, zamiast dipu używamy także nazwy „pasta z żaby” – nazwa dobrze działa na przedszkolną target grupę, rechota się do rozpuku 😉 Czas wykonania, jak zwykle – krócej niż 15 min.

SKŁADNIKI:

* ok. 50 g rukoli (pół pudełka)
ok. 400 g fasoli białej (czyli 1 puszka, ale oczywiście możecie ugotować)
3 łyżki pasty tahini
natka pietruszki (nie za dużo)
* 3 ząbki czosnku
* 3 łyżki soku z cytryny
* 2 łyżki oliwy 
sól i świeży pieprz

SKŁADNIKI:

Wszystko blendujemy na gładką masę. Dodajemy odrobinę wody, jeśli zrobi się za gęsto.

Bądź ze mną na:

mamaratonka-facebookmamaratonka-instagram

 

Sandra

mamaratonka.pl, czyli i mama (2x), i maratonka (7x). O tym jest ten blog, o dwóch wielkich radościach: macierzyństwie i bieganiu. Nie zabraknie tu biegowych porad, zdrowych przepisów i życiowych przemyśleń. mamaratonka.pl to miejsce dla ambitnych mam z pasją, w którym wzajemnie będziemy się inspirować, łamać konwenanse jak życiówki, trzymać dystans i żartować… A przede wszystkim wspierać w tym naszym codziennym słodko-gorzkim chaosie.